image

Problematika komunikace s nespolupracujícím klientem

Cena
11 890 Kč
Max. počet účastníků
15 osob
Popis
Jaké jsou osvědčené techniky motivace klienta? Kdo je „nemotivovaný“ klient? Jaké jsou specifické formy komunikace s tzv. nemotivovaným klientem? Kde děláme nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? Zkuste se podělit o vaše zkušenosti a najít cesty k řešení.

Absolvent programu:

  • získá přehled o problematice motivace a spolupráce
  • naučí se nahlížet na své a klientovy motivy ve spolupráci z jiné perspektivy
  • získá informace o dalších možnostech komunikace a spolupráce
  • získá přehled o osvědčených technikách motivace klienta
  • zapojí se do diskuze o dilematických situacích vycházejících z praxe účastníků

Program je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.

Číslo akreditace: 2016/0986-PC/SP/VP/PP

Fotky našich učeben zde.

Kurz například lektorují:  Mgr. Světla Pokorná - Vrablecová, Mgr. Dagmar Francová

Patron kurzu: Mgr. Světla Pokorná - Vrablecová

Hodnocení:

"Díky za dobrý výklad a málo odborných a cizích výrazů." Denisa D.

"Dobře se přizpůsobuje potřebám školených. Eva Ž.

Klatovy, 17.9.2015

"Super přednes, naprostá spokojenost." Lenka M.

"Děkuji za příjemný kurz." Cilka S.

"Vytvořila moc příjemné a zajímavé prostředí." Naďa B.

"Školení bylo užitečné, oceňuji, že to vše nebylo jen o teorii, určitě mi informace pomohou v práci." Bára T.

Ústí n/L, 23.4. 2015

"Dobře vedený kurz." Bára D.

"Bylo to dnes fajn, přeji ať se nadále daří!" Hana V.

Liberec, 5.5.2015

"Posunulo to mé hranice v práci s klientem, výborná příjemná lektorka, moc díky" Dita R.

Hazlov, 27.6.2016

 

Skupiny pracovníci v sociálních službách Prezentační a komunikační dovednosti sociální pracovníci