image

Praktická komunikace s institucemi

Cena
11 890 Kč
Max. počet účastníků
15 osob
Popis
Jak zvládnout obtížné komunikační situace, kdy jednáme v zastoupení našich klientů na úřadech, soudech, lékařských posudkových komisích nebo u zaměstnavatele? Jak navázat profesionální spolupráci bez emočního vypětí a mít z toho ještě dobrý pocit?

Absolvent programu:

  • naučí se jak postupovat při přípravě rozhovoru
  • naučí se vstupovat do dveří a zahájit schůzku, naladit protistranu, zvládnout emoce
  • seznámí se s technikami vedení rozhovoru, směřování k cíli, kladení otázek, zpracování záznamu informací, uzavření rozhovoru
  • seznámí se s technikami „vyčištění“ emocí
  • seznámí se s procesem budování vztahu

Program je určen pracovníkům z pomáhajících profesí, kteří se účastní jednání s institucemi a potřebují navázat s protistranou funkční profesionální spolupráci.

Fotky našich učeben zde.

Patron kurzu: Mgr. Jaromír Licek 

Skupiny ostatní pracovníci v sociálních službách Prezentační a komunikační dovednosti sociální pracovníci vedoucí pracovníci