image

Standard kvality č. 14 - Nouzové a havarijní situace

Cena
11 890 Kč
Max. počet účastníků
15 osob
Popis
Setkáváte se ve své práci s riziky souvisejícími se ztrátou uživatele, fyzickým napadením nebo jinými náročnými situacemi? Co jsou nouzové a havarijní situace a jak je účinně a efektivně řešit? Jaká jsou preventivní opatření? Jak se připravit na inspekci kvality?

Absolvent programu:

  • ujasní si obsah standardu č. 14 a návaznost na další související standardy kvality  
  • seznámí se s nejčastějšími nouzovými a havarijními situacemi při poskytování sociální služby a jejich řešením
  • vyzkouší si řešení nouzových situací na modelových případech
  • uvědomí si význam preventivních opatření z hlediska uživatele i personálu
  • dozví se, co je obsahem kvalitně vedené dokumentace o průběhu a řešení nouzových a havarijních situací

Program je určen vedoucím pracovníkům, sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.

Fotky našich učeben zde.

Kurz například lektorují: Mgr. Jaromír Licek, Mgr. Dagmar Francová

Patron kurzu: Mgr. Jaromír Licek

Hodnocení:

"Dozvěděla jsem se nové poznatky, které se budu snažit uplatnit v praxi"

Irena V.

Horní Poustevna, 20.12.2016

"Návod, jak lépe zvládat krizové situace". Karel T.

Liberec, 14.6.2016

"Zajímavý, poučný, názorný výklad." Taňa K.

"Užitečný obsah kurzu." Jan T.

Hazlov, 19.11.2015

"Moc děkuji za hezké školení." Hedvika D.

"Bylo to příjemné." Jolana H.

"Nové informace." Radka M.

Rumburk, 4.11.2015

"Konkrétní aplikace, mělo to spád." Hanka V.

"Těšíme se na další kurz, překvapivě nejsou standardy nudné." Lada B.

Liberec 13.2. 2014

Skupiny pracovníci v sociálních službách sociální pracovníci Standardy kvality sociálních služeb vedoucí pracovníci