image

Standard kvality č. 2 - Ochrana práv klientů sociálních služeb

Cena
11 890 Kč
Max. počet účastníků
15 osob
Popis
Vaše vnitřní pravidla související s problematikou práv nejsou ideálně „vyladěna“? Pracovníci služby tápou a postupují pouze intuitivně? Stále Vám není jasný střet zájmů ve vaší službě? Jak informovat uživatele o jejich právech? Odpovědi nejenom na tyto otázky získáte na prakticky vedeném kurzu pod vedením zkušeného lektora.

Absolvent programu:

  • seznámí se s ukotvením problematiky lidských práv v legislativě
  • ujasní si obsah standardu č. 2 a návaznost na další související standardy kvality
  • porozumí obsahu vnitřních pravidel pro předcházení porušování práv v rámci poskytované služby
  • ujasní si problematiku střetu zájmů poskytovatele se zájmy osob, kterým je služba poskytována a porozumí obsahu souvisejících vnitřních pravidel
  • porozumí obsahu vnitřních pravidel pro přijímání darů

Program je určen vedoucím pracovníkům, sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.

Číslo akreditace: 2016/1118-PC/SP/VP/PP Fotky našich učeben zde.

Kurz například lektorují: Mgr. Jaromír Licek, Mgr. Dagmar Francová

Patron kurzu: Mgr. Jaromír Licek

Hodnocení:

"Připomenutí věcí, které dělám běžně v praxi"

Petra Ch.

Liberec 23.11.2016

"Naučila jsme se používat vnitřní pravidla organizace v praxi"

Dana J.

Mšeno 16.11.2016

"Moc hezké, sympatická lektorka, něco jsem se dozvěděla." Nina D.

"Dobrá práce." Blanka C.

Plzeň, 27.8. 2015

"Profesionální avšak lidský přístup." Jarka J.

"Velmi děkuji za přínosný vzdělávací program." Zuzka B.

Plzeň, 4.8.2015

"Děkujeme a doufáme, že nás budete ještě někdy školit!" Běla M.

"Těšíme se na příště!" Šárka Z.

"Výborná spolupráce, velmi dobrá kvalita komunikace přednášející lektorky." Luďka Ž.

Plzeň 3. 4. 2015

 

Skupiny pracovníci v sociálních službách sociální pracovníci Standardy kvality sociálních služeb vedoucí pracovníci