image

Aktivní naslouchání při vedení poradenského rozhovoru

Cena
11 890 Kč
Max. počet účastníků
15 osob
Popis
Cítíte rezervy ve vedení rozhovoru s klientem? Jaká jsou východiska pro vedení úspěšného rozhovoru? Jakým způsobem vyjednat cíle a zakázku? Osvědčené recepty, zkušenosti i formou praktického nácviku s Vámi bude sdílet zkušený lektor.

Absolvent programu:

  • vnímá sebereflexi jako užitečný nástroj pro vedení rozhovoru
  • seznámí se s teoretickými východisky pro vedení rozhovoru
  • seznámí se s procesem vyjednávání cíle a zakázky
  • získá informace související s fázemi rozhovoru
  • absolvuje praktický nácvik vedení rozhovoru s klientem služby 

Program je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.

č. akreditace 2015/0157-PC/SP

Fotky našich učeben zde.

Kurz lektorují: Mgr. Dagmar Francová, Mgr. Světlana Pokorná - Vrablecová

Patron kurzu: Mgr. Dagmar Francová

Hodnocení:

"Zajímavé školení, praktické rady, schopnost reagovat na potřeby." Denisa K.

"Super." Jitka H.

"Velmi ochotná, vstřícná lektorka, moc se mi školení líbilo." Jana Š.

Chomutov, 18.6.2015

 

Skupiny pracovníci v sociálních službách Prezentační a komunikační dovednosti sociální pracovníci